El Valor de les sòcies, FrameFriday

#FrameFriday – Un blues per a Teheran

Divendres, 10 de febrer del 2023

Aprofitant el seu passi pel Canal 33 ahir, dijous 9 de febrer a les 23.20 h, avui us parlem d’Un blues per a Teheran, una producció de la sòcia Eddie Saeta i Quatre Camins, i l’òpera prima de Javier Tolentino, amb guió d’aquest i Doriam Alonso.

La producció va estar nominada a la Millor pel·lícula documental als Gaudí i als Goya de l’any passat, a més de ser presentada al Festival de San Sebastià, Seminci, Màlaga, D’A, Gijón, Cadis, Eivissa, Les Palmes, Tenerife, Copenhague, Moscou, Londres, Toulouse, Morelia, Guanajuato i Uruguai.

Us deixem la sinopsi i el tràiler a continuació.

El film narra la història d’Erfan, un jove kurd, divertit i irònic, que vol convertir-se en director de cinema. Diferents rostres ens mostren un Iran on tradició i modernitat conviuen i es confronten. Ens conviden a descobrir un país tan misteriós com culte a través de la música i la gent. L’Erfan canta, escriu poesia, viu amb els seus pares i el seu lloro, però no sap res de l’amor.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *