El Valor de les sòcies, FrameFriday

#TalentPAC – Donde se quejan los pinos

Divendres, 21 de novembre de 2025,

En el #TalentPAC d’avui us parlem del curtmetratge ‘Donde se quejan los pinos’, amb direcció i producció del soci Ed Antoja de La Diferencia i amb guió d’Isabel Pastor. 

El curtmetratge va poder veure’s durant uns dies a Filmin com a programació especial de l’Another Way Film Festival i el seu recorregut per festivals és molt extens:

  • Ha participat en la Selecció Oficial de 17 festivals qualificadors dels Goya.
  • Ha estat seleccionat en 83 festivals nacionals i internacionals.
  • I s’ha endut 26 premis, entre elles, Millor Fotografia i Premi del Jurat Jove a Millor Curt a Cortogenia 2024, Premi Cineart Fiction al Kursaal Film Festival de Sant Sebastián 2024 o Futuro en Acción i Millor Actor per Ramón Barea al Festival de Cine de la Almunia 2025.

Voleu saber-ne més? Us deixem amb la seva sinopsi, tràiler i una entrevista al seu director i soci, Ed Antoja:

Serafí és un home gran, propietari d’un terreny forestal a una zona rural. El nou pla urbanístic local avança de manera inexorable i té tots els habitants convençuts o sotmesos. L’alcalde, la policia local, i fins i tot la filla de Serafí intenten convèncer-lo perquè vengui les terres. Però Serafí és l’única persona que rebutja la desforestació davant d’unes forces especuladores que faran tot el que calgui per acabar amb la darrera resistència.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *