Activitats, Tàndem productores festivals

Producció Catalana Emergent: tot llest per a una nova edició del Laboratori del D’A

Dilluns, 13 de març de 2023,

Producció Catalana Emergent és la suma col·laborativa entre D’A Festival Cinema Barcelona, Productors Audiovisuals de Catalunya (PAC) i ECAM que forma part de la segona edició del D’A Film Lab, i que es divideix en dos àmbits d’actuació: Producció Catalana Emergent (desenvolupament) i Final Cut (post-producció).

Producció Catalana Emergent és la secció del laboratori, dedicada a acompanyar, mentoritzar i ajudar a les productores amb projectes en procés de desenvolupament, així com donar-los eines per a poder encarar el futur de les seves produccions. Es tracta, doncs, d’una activitat destinada a potenciar i ajudar el talent emergent, a posicionar-se i a tenir oportunitats.

Des de Productors Audiovisuals de Catalunya (PAC) fa temps que ens posicionem com a referents d’aquest relleu generacional que busca oportunitats de futur dins l’audiovisual, amb accions com la incubadora Producers Meet Producers (PMP), el Premi Productor/a Emergent PAC o la col·laboració amb la Trobada de Talent (Galacticat).

Aquest any el D’A Film Lab, s’organitza sota el concepte d’arxipèlag, on els participants formen part de diferents àrees de coneixement (illes):

  • Internacionalització i Distribució: Espai de Pitch i reunions amb programadors internacionals, agents de vendes i distribuïdores
  • Audiencies & Marketing: Formacions i tallers específics
  • Producció Catalana Emergent: Formacions i reunions amb professionals. (Cas d’estudi de Pacifiction o el Taller PAC: La cadena de contractes)
  • Trobades de Coproducció: Capacitació i formació de productores interessades a la coproducció entre Portugal, Espanya i un tercer país convidat

Els projectes seleccionats per a formar part de Producció Catalana Emergent 2023 són:

  • La Maldita Trinidad, produït per Anna Moragriega (Pausa Dramàtica)
  • Les culpables, produït per Boogaloo Films
  • Mala Gent, produït per Materia Cinema
  • Maya, produït per Gema Arquero
  • Útil, produït per OMEN
  • Younger Days, per Ayhe Productions

Notícies relacionades:

Producció Catalana Emergent: PAC + D’A Film Festival + ECAM + GAC 2022

Obertes les inscripcions Producció Catalana Emergent – PAC +D’A Film Lab Barcelona – Convocatòries 2023

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *